You need to enable JavaScript in order to use the AI chatbot tool powered by ChatBot

Egy autóflotta kezelő cég Értékesítési vezetőiként biztosan rengeteg kihívással néztek szembe nap mint nap. Az ügyfelek elvárásai folyamatosan változnak, és az azonnali válaszokra és megoldásokra való igény egyre növekszik. Hogyan lehet mindezt hatékonyan kezelni? A válasz egyszerű: a Chatbot és az Élő Chat szolgáltatásokkal.

Mit nyertek, ha a Chatbot és az Élő Chat szolgáltatásokat kiszervezitek?

1. Megtartjátok az online látogatóitokat:

Biztosan jelentős összegeket költötök online hirdetésekre, melyeknek köszönhetően több ezer látogató érkezik a weboldalatokra. De tudtátok, hogy a statisztikák szerint a látogatók akár 85%-a is eltűnhet, mert nem lép kapcsolatba veletek? A Chatbot és Élő Chat segítségével ez megváltozhat. A chat ablak automatikusan megnyílik, megszólítja a látogatókat, és felkínálja számukra a segítséget – mindez pedig növelheti a konverziós arányotokat.

2. Fogadjátok a munkaidőn túli és hétvégi érdeklődőket:
 

Az ügyfelek nem mindig a munkaidőben keresnek válaszokat kérdéseikre. Mi van, ha péntek este vagy hétvégén érkezik egy érdeklődő? A Chatbotok ebben is segíthetnek, mert folyamatosan, 24/7 állnak rendelkezésre. Így nem veszítetek el egyetlen potenciális leadet sem, akkor sem, ha éppen zárva van az iroda.

3. Gyorsabb és hatékonyabb ügyfélszolgálat:

 

Chatbotok segítségével az ügyfelek azonnali válaszokat kaphatnak kérdéseikre, bármikor. Ez csökkenti a várakozási időt, és javítja az ügyfél elégedettséget.

4. Költségcsökkentés:

 

A Chatbotok kevesebb emberi erőforrást igényelnek, ami csökkenti a működési költségeket.

Mit veszítetek, ha nem használjátok ki a Chatbot és Élő Chat szolgáltatásainkat?

A válasz egyszerű: versenyelőnyt. Azok a cégek, akik gyorsan és hatékonyan kommunikálnak az ügyfeleikkel, versenyelőnyre tesznek szert. Ezen túlmenően pedig a költséghatékonyság és az adatvezérelt döntéshozatal is veszélybe kerül, ha elutasítjátok a Chatbot és Élő Chat technológiák alkalmazását. A weboldalatokra látogatók nagy százalékának elvesztése és a munkaidőn kívüli érdeklődők nem megfelelő kezelése szintén komoly veszteségekkel járhat számotokra.

Ezért szeretnénk felajánlani nektek egy kötetlen 20 perces Szakértői Konzultációt Google Meet-en. Megmutatjuk nektek, hogyan integrálhatjátok ezeket a szolgáltatásokat a vállalkozásotokba, és hogyan maximalizálhatjátok az előnyeiket. Ne hagyjátok, hogy a lehetőség elszaladjon, érezzétek a jövő szeleit már ma! Várjuk jelentkezéseteket!