GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Mi az a HybridChat?
Most ChatBotot vagy Élő Chatet kínálnak?
Mindkettőt! Azt tapasztaltuk, hogy vannak olyan visszatérő sablonszerű kérdések, amiket le lehetne futtatni chatbottal is. Például autószalonok esetén a színkatalógus, árlista, stb. chatben történő továbbítása, vagy szállodáknál a fotók feltöltése az érdeklődő számára chatben sokkal egyszerűbb, hiszen az operátornak nincs is annyi ideje, hogy keresgessen képeket, így az ilyen eseteket a chatbot profin megold!
Ha egy érdeklődő ír, akkor a Bot vagy az Élő Operátor válaszol először?
Egyértelmű, hogy önmagában a chatbot nem elég, integrálni kell az Élő Operátokkal! Amikor egy érdeklődő ír, a chatbot fogadja, de ez nem okoz kárt a látogató számára, mert ott még nem is érzékeli, hogy ez most Bot vagy Élő Operátor. A chat beszélgetés során, lehetősége van az érdeklődőnek akár az Élő Operátorhoz “átkapcsolást” kérni, így azonnal az Élő Operátor átveszi a chatet!
Mikor van ChatBot és mikor Élő Chat Operátor?
A ChatBotot 0-24-365-ben nyújtjuk, az év minden napján, szünet és leállás nélkül, Ünnepnapokon is! Párhuzamosan mellette nyújtjuk az élő operátorokat is, Ők ugyancsak a hónap minden napján dolgoznak, reggel 8:00 – este 22:00 között, hétvégén is, szombaton és vasárnap is, minden nap!
Tehát ha jól értem, Önök mindkettőt nyújtanák a weboldalamon?
A ChatBothoz, ha egyszer elkészítik, kell hozzányúlni, szükséges karbantartani?
Van olyan hogy csak ChatBotot kérek, de Élő Operátorokat nem?
0-24-ben, az év minden napján nyújtják a szolgáltatást?
A Hybrid Chat szolgáltatásunk 2 részből áll. 1. Chatbot, 2. Élő Chat Operátorok! A ChatBot 0-24 fut, az év minden napján, de emellett a hónap minden napján párhuzamosan 8:00 – 22:00 között, integrálva fut az Élő Chat Operátor szolgáltatás is, hétvégén is, szombaton és vasárnap is!
Honnan tudják a chat operátorok a cégemmel kapcsolatos kérdésekre a választ?
Hogy fogom megkapni a chat beszélgetéseket?
Az épp befejezett chat beszélgetéseket 2-3 percen belül megkaphatja emailben (végig tudja olvasni a komplett chat beszélgetést) VAGY akár az érdeklődő elérhetőségét, adatait be tudjuk tölteni az Ön CRM rendszerébe. (ahogy Ön kívánja)
Mit ír a chat operátor abban az esetben, ha nem tudja a kérdésre a választ?
Amennyiben az operátor nem tudja a kérdésre a választ, akkor nagyon tisztelettudóan azt írja chatben, hogy “Kérem ne haragudjon, de ebben nem én vagyok a kompetens, legyen kedves megadni a telefonszámát, egyeztetek a munkatársammal, és mihamarabb visszahívjuk Önt!” – Több éves tapasztalatunk alapján megerősíthetjük, hogy az ilyen tisztelettudó stílust nagyon kedvelik a látogatók és megadják az elérhetőségüket!
Ha szeretném megrendelni a szolgáltatást, mennyi időn belül tud megkezdődni a chatelés?
Számunkra egy teljesen új weboldal, szolgáltatás esetén is akár 24-48 órán belül el tudunk indulni a szolgáltatással a weboldalán!
Hogy működne a bevezetés, az indulás, ha érdekelne a szolgáltatás?
A chat ablak hogy néz majd ki?
Lehetőség van egyedi chat üzenet kiírásra egy egy aloldalon?
Kapok valamilyen statisztikát?
Mi a helyzet a GDPR-al?
Még bizonytalan vagy?
Írj nekünk, és mindenben segítünk!